«Схід є Схід, а Захід — є Захід, і не зустрітися їм ніколи», — стверджував свого часу Редьярд Кіплінг. У наш же час тотального космополітизму, емігрантської асиміляції і примарних кордонів ця теорія чи не вперше похитнулася, що, звичайно, знайшло свій відгук і в кіномистецтві.
І хоч автор рецензії на фільм «Шан-Чі та легенда 10 кілець», кінокритик та оглядачка WoMo Надія Купріненко, досі схильна підтримати консервативний висновок Кіплінга, неможливо сперечатися, що навколо відбувається синтез культур, інтеграція східного і західного досвіду, у тому числі і в повсякденне життя, й інтеграція східних персонажів у досі цілковито західний кіновсесвіт.
Надя Куприненко, киновед, обозреватель WoMo У кіновсесвіті Marvel — новий герой. Перший герой азійського походження, що, своєю чергою, передбачає відповідні супергеройські навички — східні єдиноборства.
Завдяки цьому «Шан-Чі та легенда десяти кілець» видається послідовником Брюса Лі та фільмів про бойові мистецтва 70-х і VHS-них бойовиків