Піонер французької нової хвилі Жан-Люк Годар залишив по собі разючий творчий доробок, який змінив кінематограф. Окрім філософських ідей і нелінійних сюжетів, його фільми дали світу свіжий погляд на французьку моду.
Від бретонок Джин Сіберґ у фільмі «На останньому подиху» до підводки для очей Бріжит Бардо у фільмі «Зневага» — ці стрічки створили романтичне бачення паризького стилю, яке дизайнери відтворювали знову й знову, й тим самим підтримували враження про стиль французьких жінок у народній уяві.
Годар не єдиний режисер, який допоміг сформувати французьку моду через кіно. Його сучасники Франсуа Трюффо та Аньєс Варда також вплинули на модні тенденції 1960-х років через свої фільми.
Окрім того, часто костюми для кіно створювали легендарні дизайнери – Ів Сен-Лоран, П’єр Бальман і Коко Шанель працювали над одними з найвідоміших французьких фільмів усіх часів.